چهارشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۱

چه میشود ؟





آمدن کشتی انترپرایز به خلیج فارس
ترور اسرائیلیها در بلغارستان 
شورای فقهی
کمپین حجاب اختیاری 

تعطیلی اول شهریور
سقوط بشار اسد
انتقال مجاهدین به هرات افغانستان 
گرانی و دست داشتن لباس شخصی ها برای به آشوب  کشیدن اعتراض مردم و انحراف ان به سمت در گیری با شعار های عجیب، اعم از مرگ بر کمونیست
نشانه های دیگری نیز میتوان در این مسیر پیدا کرد، سناریوی که جمهوری اسلامی همراه با همپالگی های غربی اش برای ایران ، شروع جنگ ، تجزیه ان و در نهایت تبدیل به چند مستمره کردن آن و بقای رژیم آخوندی ، البته از نوعی مدرنتر و مردم پسند تر میتوان دید .
ناو هواپیما بر انترپرایز را که به صورت کاملا اسقاط در آماده از آنسوی دنیا به خلیج فارس میکشند ، با ۴ موتور هسته ای ، هزنیه اوراق کردن آن برای ایالات متحده بسیار زیاد میباشد، اما میتواند هم در جای دور از آبهای خودش آنرا غرق کند و هم خسارات غرق شدن آنرا از مردمی که توسط حکومتی  ، زد ایرانی اداره میشود به راحتی دریافت نمایند، به قیمت بقاء آن رژیم . در چند جای جهان به مردم اسراییل تعرض میشود و دولت اسراییل مستقیم رژیم تهران را مورد تهدید و موجب این حملات تروریستی قرار میدهد ، هم پیمان رژیم نیز در حال فروپاشی است ، و اسد ی دیگر وجود نخواهد دشت که رژیم با همراهی آن تهدیدی نزدیک برای اسراییل باشد، پس مجبور به معامله هست ، شورای از کسانی تشکیل میشود که در گذشته رژیم حضور داشته اند و یا دور مانده اند و یا به خاطر مسائلی و تفاوت هایی در نحوه نگرش شان به نظام از گود مرکزی کنار گذاشته شده اند ، و هم اکنون برای حفظ نظامی که به هر حال حافظ منافع آنها نیز میباشد میتوانند گرد هم آیند ، اما با توجه به مسائل اتفاق افتاده و احتمال موفقیت شورای ملی اپوزوسیون خارج از کشور ، از این میترسند که مردم آنها را قبول نداشته باشند ، پس در صورت وقوع چنین اتفاقی به جنگی زرگری و یا حتی شده واقعی نیاز دارند ، برای همین نیاز مند تهدید هایی واقعی و همکاری با لابی های خود در غرب برای همکاری با جناح جنگ طلب غرب میباشند ، این جنگ میتواند اقتصاد خاموش غرب را نیز به تحرک در آورد ، پس اسنادی هم برای شروع جنگ و یا مستحق بودن ایران برای حمله ، مورد نیاز هست .  حملات تروریستی ، و سلاح اتمی و اگر این ۲  بهانه کم بود ، تهدید به بستن تنگه هرمز که ۵۱ درصد انرژی جهان از آن عبور میکند میتواند دلایل قانع  کننده ای باشد . از طرفی غرب هوشمندانه تر عمل میکند و همه چیز را بر روی جمهوری اسلامی سرمایه گذاری نخواهد کرد . بهترین زمان برای استفاده از مجاهدین بسی همین زمان میباشد، اگر پس از اغتشاشات جمهوری اسلامی ، سر تعظیمی خم نکرد، آنها را وارد عمل میکند هم برای تجزیه احتمالی ایران و هم برای در دست گرفتن قدرت به عنوان یک حکومت موقت و دست نشانده که پس از آمدنشان به مانند کرزای ، رفتنشان تقریبا ممکن نخواهد بود.
گرانی ها نیز مردم را به جان آورده است که آماده هرگونه اتفاقی میباشند، با وجود این و همینطور نبود آزادی های اجتمای ، میتواند دست آویز خوبی برای انحراف حرکات آزادی خواهی باشد ، کمپینی که حتی از طرف نظام آنچنان برخوردی با آن نمیشود راه می افتد به نام حجاب اختیاری، همه چیز هم که گران هست ، پس مقداری ارزانی و آزادی اجتماعی  میتواند مردم تحت فشار را  تخلیه کرده و به عنوان سوپاپ اطمینانی برای نظام عمل کند ، همراه با شورای کردن رهبری و تغیر ظاهری ماهیت نظام . زیرا نظام میداند که با سقوط کامل اسد احتمال اینکه مردم به خیابانها بریزند بسیار است ، پس به بهانه بایستی حکومت نظامی برقرار شود . به بهانه اجلاس بیداری اسلامی که هر ساله به صورت کاملا عادی انجام میشود ، اینبار  یک هفته پایتخت به طور رسمی و دیگر شهر ها به صورت غیر رسمی تعطیل خواهند شد ، ارتش و سپاه در آماده باش کامل است و تمامی مرخصی ها لغو شده است ، ارتش اسراییل هم در چنین وضعی بسر میبرد .
لزوم تشکیل یک شورای ملی در اپوزوسیون و هرچه سریعتر ، اعلان وجود ان بیش از بیش احساس میشود، چون شیاد دیگر زمانی نداشته باشیم . ایرانمان در خطر است .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر