پنجشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۱

جمهوری اسلامی و اعترافاتی ناخواسته


جمهوری اسلامی و اعترافاتی ناخواسته 

رامین مهمانپرست ، در تازه ترین سخنان خود مدعی شد که
'' اپوزوسیون ۵ دقیقه نمیتواند متحد شوند ''
ایشان ناخواسته به چیزهایی اشاره کردند که قابل تامل برای همه ایرانیان داخل و خارج کشور و همچنین  اپوزوسیون میباشد 
در ابتدا اعترافی بسیار سنگین را ایشان دچار شدند که اپوزوسیونی وجود دارد ،سوال اول از آقای مهمانپرست را اینگونه میتوان پرسید که  در جوامع کنونی کدام کشور ها دارای اپوزوسیون و آنهم در خارج از کشور متبوعشان  میباشند . با تحقیق و بررسی به راحتی میتوان دریافت که تنها کشور هایی که دموکراسی در آنها به درستی و حتی به طور کامل اجرا نمیشوند و یا دارای حکومت های توتالیتر و دیکتاتوری میباشند دارای چنین اپوزوسیون هایی میباشند . بنابر این حکومت و رژیم حاکم بر ایران نیز برا از این نیست و مهمترین دلیل تشکیل اپوزوسیون در خارج از کشور به یقین نبود زیر ساخت هایی آزادی و دموکراسی و لیبرالیته درون ایران میباشد . 
در ادامه ایشان به کلمه اتحاد اشاره میکنند ، و باز هم اعترافی دیگر ، یعنی تعداد اپوزپسیون خارج از کشور به قدری زیاد و به اندازه ای مختلف و از هر جناحی میباشد که این اپوزپسیون نیازمند اتحاد میباشد ، در اینجا سوال دوم پیش میاید ، و ان اینست که آیا یک حکومت مردمی به گفته آقای مهمانپرست که با رای مردم انتخاب شده چرا  طیف وسیعی از انواع اپوزوسیون را در داخل حکومت فعلی ایران نمیتواند مشاهده کند و همه این جناح ها و احزاب مجبور به تشکیل خود در خارج از حکومت و خارج از کشور میباشند ؟  جواب این سوال را نیز پاسخی متفاوت تا از پاسخ قبلی نمییابم ، نبود آزادی و دموکراسی  و علاوه بر آن نبود حق انتخاب شدن و انتخاب آزاد در ایران که طی ۳۳ گذشته بارها شاهد کارشکنی ،تقلب ، فیلترینگ و حذف احزاب سیاسی در ایران به نفع جناحی خاص و شخصی خاص بوده ایم  و هستیم .
و آقای مهمان پرست در نهایت دشمنی خود مجددا اشاره و اعتراف میکند که اتحاد اپوزوسیون قابل قبول برای رژیم حاکم بر ایران نمیباشد زیرا به واقع میدادند که تنها پاشنه آشیل این نظام اتحاد مردم و اپوزوسیون میباشد ، و دلیلی دیگر برای به اثبات رساندن درستی همبستگی و تشکیل کنگره یا شورای ملی را به تمامی آزادیخواهان ایران نمایان میکنند . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر