سه‌شنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۳

بهترین حیوان خانگی - حلزون

یک دوستی دارم که نظرش اینه که معمولا شباهت زیادی بین صاحبان حیوانات خانگی و خود حیوان وجود داره و مخصوصا سگها را برای این نظرش مثال میزنه که البته من هم با ایشون در این مورد موافق هستم. 
برای همین در نظر داشتم یک یک حیوان خانگی برای خودم داشته باشم که کسی هم اگر به این نظریه اعتقاد داشت، بهم زیاد نخنده.
برای همین آمار خیلی از حیوانات را از جهت نحوه زندگی و نیاز های غذایی و محل زندگی گرفتم و لیستی تهیه کردم که بتوانم تصمیم مناسبی بگیرم.از پرندگان و گربه سانان گرفته تا سگ و حتی جوندگانی مانند خرگوش و همستر و .... لیست کردم و برای هر کدام نسبت به شرایط آنها و خودم امتیاز دهی کردم از جمله فضای موجود برای آنها و یا زمان مورد نیاز رسیدگی به آنها. راحتی نگهداری و تغذیه و نظافت و ... از فاکتور هایی بود که بررسی کردم.

هم خودش خانه دارد
هم کافیه روی یک برگ کاهوقرار دهی و یک هفته خیالت از بابت تغذیه راحت باشد
نیاز به نظافت هم ندارد
اگر هم غذایش تمام شود میرود داخل خانه اش و میخابد
انقدر سرعت کمی دارد که زیاد نمیتواند دور شود برای همین گم نمیشود
دارای سر و صدا نیست که مزاحم همسایه ها شود
بوی بدی ندارد
و مهمتر از اینها در زمان گوش کردن به موسیقی میتوانید آنرا در روی صورتتان قرار دهید و بجای این پمادهای حلزون پوستتان را جوان کند.
دیگه از این بهتر ؟
در انتهای لیست تنها موجودی که بیشترین امتیاز را کسب کرد حلزون بود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر