چهارشنبه، فروردین ۲۳، ۱۳۹۱

آیا شما ایرانی هستید ؟


به یقین جیب تان پور از پول هست و یخچال تان پر از گوشت ، در آمدتان تامین کننده تمام نیازهای خانواده تان و پس اندازی در بانک ، بیمه ای مطمئن دارد ، احساس رضایت و شادابی در زندگی . به یقین آزادانه فکر میکنید ، تفریح میکنید و عقاید تان را  به آزادی بیان میکنید ، به یقین از امنیت جانی ، مالی و فکری بالایی برخوردارید ، فرزندتان دارای امکانات آموزشی و پرورشی مکفی میباشد و در فضاهای سالم و به دور از فساد و ارعاب و به دور از خشونت پرورش مییابد . به یقین مادر، خواهر و یا همسرتان در مجالس آزادانه رقص و پای کوبی میکنند و ترس و واهمه ای از هجوم افرادی و تجاوز و .... ندارید . به یقین زمانی که دچار مشکل قضایی میشوید بدون ترس  از تغییر جایگاه شاکی و متهم به دادگاه میروید و وکیل تان آزادانه از شما به دفاع میپردازد . به یقین در هر جا و در هر زمانی و در هر جایگاهی باشد به عنوان یک شهروند امکان تحقیق در باره آمار و ارقام درآمدی کشورتان را دارید و در زمان انتخابات میتوانید حتی خودتان کاندید شوید، میتوانید حزب تشکیل دهید و بر اساس قانون به سیاست آزادانه بپردازید . به یقین به هر جای دنیا می خواهید میتوانید آزادانه سفر کنید و ویزا دریافت نمایید ، و در آنجا به گرمی از شما و پاسپورت تان استقبال میشود . به یقین از کنارتان پلیس رد شدنی احساس امنیت میکنید ، به یقین برای ایجاد و شروع هر کاری به راحتی و بدون نیاز به خود کشی و شرایط عجیب و غریب از بانک وام کم بهره دریافت مینماید بدون پارتی و رشوه ، به یقین پس از اتمام تحصیل تان بر حسب قانون و نیاز جذب آموزش های قبل از شروع کار شدید و هم اکنون در حال جذب شدن در محل کار اموزیتان هستید ، و به یقین بر اساس تخصص تان جذب کار میشوید نه بر اساس اندازه ریش و جای مهر بر پیشانیتان . به یقین ، به یقین  و  ....
به یقین اگر جواب شما به این سوالات مثبت است یا در ایران زندگی نمیکنید و یا اینکه از همپالگیهای این رژیم آخوند و جنایتکار میباشد ، بله شما .... . نگویید که ما کارو کاسبی خود را داریم و با کسی کاری نداریم، زیرا در چند قدمی شما هزاران نفر به این سوالها جواب منفی میدهند . شما ای هم که استثنا هستید جز ۱ % جامعه را هم تشکیل نمیدهید و خودتان میدانید که مجبور به دیدن دم خیلی ها هستید ، و در خیلی جاها مجبور به کوتاه آمدنشاید بگوید زندگی ما هیچ مشکلی ندارد و ما با نظام هیچ ارتباطی نداریم، درست است ، اما میدانید که فرزند شما نیز در این کشور پرورش مییابد و تحت تاثیر محیط قرار خواهد گرفت ؟ 
از همه اینها بگذریم . آیا اینجا موطن و زادگاه شما نمیباشد ؟ اینجا خانه شما  نیست ؟ آیا با کسانی هم که در خانه شما وارد شوند و چنین رفتاری داشته باشند به چنین خونسردی برخورد خواهید کرد ؟
آیا نه اینست که سرزمین و آب  و خاکمان امانتی هست که ما نیز بایستی به فرزندانمان بهتر از گذشته اش هدیه کنیم ؟ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر